zondag 2 maart 2008

Comedy Vedetten Boom 29/02







Vanaf dat ik in dat klein maar gezellig volkscafé binnenstapte wist ik dat het vanavond tof ging zijn.
We waren vier deelnemers aan een "wedstrijd" waar een van ons naar een finale in juni mocht deelnemen.
De voorrondes vinden plaats op diverse locaties in Boom op 29/2, 28/3, 25/4, en 30/5. De halve finale wordt gestreden op 13/6 en de finale op 27/6 tijdens het internationaal straattheaterfestival 'Theater aan Twater III' www.desteigerboom.be
De hoofdakte werd gedragen door "Ygor"die ik deze avond zou ondekken ......Ook een ervaring!!! Ik mocht als laatste optreden .Mijn medespelers hadden allemaal goed geskoord bij het publiek waar een meerderheid ervan deze formule van comedy avond voor de eerste maal ontdekte.
Ik stapte dus op het podium met het idee van:als de anderen het kunnen ...dan ik ook!
Het klikte direkt met Boom!De mensen lachten en de juryleden krabbelden op hun papiertje!
Tien minuten puur genot!
Dave Loodts mag naar de finale en verdiend!..................Proficiat.
Ik mag nog eens mijn kans wagen in mei en zal er met plezier naartoe gaan!


Geen opmerkingen: