zondag 2 maart 2008

De Kemel Middelburg

Zware dag werk,120 km rijden........en Cultuurshock!
Hallo Holland....Al goed dat de patron en het bier Belgisch waren dan had ik toch iets van houvast.
Zeer vriendelijk onthaal,direkt een pint in mijn hand en de melding dat we maar twee comedians waren vanavond..........slik.
Na dat de laatste hoofgerechten op tafel waren beland(het was een mix van eetcafé,clubhouse,taverne...)mocht ik aan de slag.
Mijn medespeler :Ramzi zou een twintigtal minuten na....de pauze spelen.
Ik had al gemerkt dat de mensen er iets gezellig van wilden maken en dat er een toffe volks,café sfeer zweefde.
Ik heb ongeveer alles aan mekaar geplakt van materiaal dat ik ooit had voorzien te spelen of gespeeld en zeer snel werd er warm en vet gelachen.
De gemiddelde leeftijd van het publiek lag rond de vijftig en daar scoorde ik "lekker"met mijn midlife set.
Het einde van mijn "prestatie" werd met een stevig applaus afgerond.
Middelburg ...Heeeel erg bedankt voor het warm onthaal !Ik kom zeker terug!

Geen opmerkingen: