zondag 2 maart 2008

Buster 01/03

Een woord voor deze avond:..............AFGANGISTAN!!!!!!
Iedereen draagt hier zijn verantwoordlijkheden vooral de comedians (ikke den eerste) die een vrij magere prestatie afleverden.
Ik denk ook dat het mengen van stand-up en cabaret actes (die gemakkelijk over de twintig minuten kunnen uitlopen) in sommige gevallen een risico kan worden.
Soms heeft dat totaal geen invloed en de mensen volgen vlekkeloos mee en soms.....
Die avond bijvoorbeeld!
Het publiek dat er al van in het begin geen zin in had haakte snel af.
Iedereen roeide min of meer door zijn acte in dit moeras.
Ik mocht met mijn magere ervaring dit fiasco eindigen.
Nen ijsberg voor mij ........en in mijn hand.......een gasbrandertje......no comment...ge moest er maar zijn!

Aan alle comedians:............................blijven proberen!
Leven is afgaan en opstaan.....

Geen opmerkingen: