zondag 9 november 2008

01/11/08 Een magische avond...


Enkele dagen daarvoor wist ik dat ik tegen acht uur in Balegem het publiek mocht opwarmen voor Phillipe Geubels.
Om 23uur moest ik in Den Buster staan om nog eens mijn ding te doen.
Wat ik de laatste maanden vooral heb onthouden is dat ik niet alleen meer aan mijn acteren (act-out)moest werken maar ook een persoonlijkheid opbouwen zodat de mensen zich nog iets van mij konden herinneren.
Ik heb nog wat gewerkt aan enkele goede jokes die mijn set meer punch moeten geven.
Ik denk dat ik die avond een niveau hoger heb kunnen bereiken' de bevestiging daarvan in den Buster' maakte de avond helemaal waanzinnig.
De mensen hebben veel en hard gelachen,ik ben zelf onderbroken door iemand die er in bleef zitten...Nieuw voor mij...maar super!

Geen opmerkingen: