zaterdag 18 oktober 2008

Tielt 16/10

Door de afwezigheid van Latif (ik hoop dat er niets erg is gebeurd) werd ik als headliner gebombardeerd.
Ik moest op een vrij korte tijd mijn set wat aandikken.
Vrij weinig volk ,maar ze hadden er wel zin in.
Peggy kreeg er direct wat ambiance in met knap MC werk .
Sven en Nathalie kregen zonder probleem hun joke's verkocht en dit met een hoge lach gehalte.
Tien minuten pauze en na een knappe intro van Peggy mocht ik aan de slag.
Ik ben er goed door geraakt,mijn actualiteit grappen hebben ook goed gewerkt ,ik heb twee of drie keer mij tot wat interactie gewaagd en volgens Peggy heb ik bijna twintig minuten gespeeld.
Ik had meer de indruk dat het er maar vijf waren wat meestal een goed teken is.
Dank U Tielt!..............Ik kom zeker terug.

Geen opmerkingen: