dinsdag 11 november 2008

Speciale ervaring...

Mijn drie kinderen spelen voetbal op KSK Heist.
Om de zoveel jaar organiseert de club een "bonte avond".Iedereen die iets op een podium kan doen mag zich inschrijven,er worden ook enkele actes door de verschillende jeugdploegen voorgebracht.Ok ....het klinkt een beetje "schoolfeestachtig" . Voor dat ik het besefte, had mijn dochter mij ingeschreven en werd ik op het podium gestuurd met een aankondigging die mij meer als een super-pro van de stand-up wereld dan als een beginneling liet blijken.
Wat vooral interessant was aan deze ervaring is dat ik voor een publiek stond dat helemaal niet voor stand-up gekomen was en dat in zijn meerderheid het nog moest ontdekken.De zaal was goed gevuld,190 zittende plaatsen en een vijftigtal mensen die op de achtergrond rechtstonden.
De eerste minuten waren wat zoeken,de mensen hun aandacht opvragen en dan zo krachtig mogelijk spelen .
De lachsalvo's van 250 man .....Daar moest ik nog aan wennen!....Wat een gevoel!
Na mijn kwartiertje spelen liet ik een tevreden zaal achter,ik heb vlug nog aan de toog wat flyers uitgedeeld voor de comedy-avond in de Kroon (18/11).
Super ervaring!

Geen opmerkingen: