zondag 23 november 2008

De Kroon







Super!!!!Geen twijfel aan.


Iedereen had er zin in zowel de mensen uit Herenthout die Comedy kwamen ontdekken dan de Komieken die meteen voelden dat het een speciale avond ging zijn.
Ik heb voor de eerste keer met een muziek tune heel het optreden begeleid.
Naast het feit dat iedereen meteen wist dat er iets ging gebeuren gaf het ook meer sfeer en diepte aan heel het optreden.
Ik heb van achter de toog (waar ik de techniek bediende) alleen maar blije gezichten gezien zowel op als voor het podium.

Nog bedankt aan iedereen die aan deze avond heeft gewerkt .......En proficiat aan het dream-team dat Herenthout platspeelde!
Wanneer is de volgende keer?........Hoorde ik meerdere malen....

1 opmerking:

akim a.j. willems zei

die foto van mij is van 't optreden in Brugge :-)