zondag 17 augustus 2008

Insider



Net bevestiging gekregen dat ik mocht meedoen aan enkele wedstrijden die in het najaar zullen plaats vinden.
Met mijn ervaring dat il op de Cabareteske wedstrijd opmaakte zal ik proberen iets beter te scoren maar het blijven voor mij speelkansen waar ik normaal wat meer zou moeten kunnen leren dan bij een "gewoon"optreden.
Ik heb tijdens mijn verlof wat geluisterd naar opnamen en naar enkele beelden gekeken.
Er is een grondige grote kuis gebeurd tussen het gebrachte materiaal(op basis van de reacties van het publiek) en wat ik vooral geleerd heb is dat ik mij niet alleen moet concentreren op de joke's maar vooral op het brengen van deze .
Er moet meer energie ,act-out,mimieken ,enz....komen.
Dit gaat veel extra brengen en soms bij wat zwakker materiaal compenseren.
Ik denk vooral aan Han Solo of Henk Rijckaert die ik onlangs bezig heb gezien.
Spannend........voor mij toch.

Geen opmerkingen: