zaterdag 31 mei 2008

Comedy Vedetten Boom

Mijn ervaring in Café Liptstick was toch een van de highlights dit jaar .Ik ben dus met veel zin naar café Biljart vertrokken.
Het is toch de eerste keer dat er meer spektakel tussen het publiek was dan op het podium.
Zelfs onze headliner Bart Cannaerts heeft meer zitten roeien dan wat anders hij werd regelmatig onderbroken door mensen die te zat waren om iets verstaanbaar te zeggen.
Ik heb als eerste mogen beginnen met een zaal die totaal er niet voor klaar was ,acht minuten en enkele lachsalvo's later,zeer ontevreden van mijn prestatie ben ik mijn Vedettje gaan drinken.
Mijn medespelers hebben zich blijkbaar veel beter door deze avond doorgesparteld en hebben veel meer energie en wilskracht uitgestraald naar de zaal .
Proficiat aan Jerry en vooral Gerrit die het zonder micro heeft moeten doen.
Ik kom met plezier nog eens mijn kans wagen.

Geen opmerkingen: