zaterdag 10 mei 2008

Bal Infernal Gent 06/05

Weer een nieuwe ervaring.
Een impro- sessie van de lunatics.Indrukwekkend is lichtjes uitgedrukt .
Die mannen spuiten letterlijk ideeën en allerlei soorten humor in enkele seconden voorbereiding of helemaal geen.
Respect!
In ieder geval ,de zaal was wel in de mood na zo'n behandeling.
Ik mocht als eerste beginnen(waar heb ik dat nog meegemaakt?!)en ben vlot door mijn tien minuutje s geraakt met enkele geslaagde lachsalvo's maar zeker niet genoeg ...
Ik ben nu stilletjes naar de 25 à 30 optredens aan het gaan en het is tijd voor een debriefing.
Ik ga rustig naar al het beeld en klank materiaal dat ik verzameld heb kijken en luisteren .
Daar ga ik de sterkste en vooral de zwakste elementen uitzoeken en verwerken om aan een set van een kwartier te geraken waar ik mee kan voortwerken.
Greets...

Geen opmerkingen: