vrijdag 21 maart 2008

Open -Mic café Joker Antwerpen

De Mekka van de Antwerpse Comedy........Vorige week een mailtje naar de Fokke gestuurd en ik mocht direkt komen.Nog bedankt man!
Ik heb gewacht tot ik wat ervaring en podiumgemak heb opgebouwd (ik ga stilletjes aan naar de 20 optredens)om mij voor een open-mic van de Joker in te schrijven.
De sfeer was er gezellig, dat spel barst er van de positieve energie!
Heel snel begon ik mij daar serieus op mijn gemak te voelen en er zin in te hebben.
Ik mocht de festiviteiten openen,ik verschoot er niet van,als perfecte onbekende kreeg ik daar de verdiende beginneling plaats.
Acht minuten en geen meer ,werd er duidelijk uitgelegd,juist den tijd gehad om een paar sleutelwoorden op een bierkaartje te krabbelen en het was aan mij.
Ik mocht eindelijk zelf op dat klein podium staan dat ik zoveel bekeken heb op youtube.
Goede reactie van het publiek,mijn try-outjes hebben het ook goed gedaan en de acht minuten zijn voorbijgevlogen.Mijn bierkaartje is in mijn achterzak gebleven....
Zoals gewoonlijk bij het verlaten van de scène........wanneer kan ik nog eens..!?
Addicted!!!

Proficiat aan mijn medespelers.
Ik denk dat Akim geschiedenis heeft geschreven met zijn acte.
Zijn "op het podium masturbatie" finale was zo realistisch dat de MC moeite had om de micro daarna vast te houden.
Akim had deze nog net vastgehad met zijn hand dat er voor ....gediend had.
Kijk maar vlug naar zijn verslag: http://abso-fucking-lutely.blogspot.com/

Geen opmerkingen: