maandag 10 maart 2008

Comedy week-end.

Zaterdag avond na een gezellig ritje samen met Tom Cools mocht ik weer eens mijn kunstjes tonen in het jeugdhuis van Vilvoorde.
Ik was redelijk zenuwachtig ,nog met dat bitter gevoel van die moeilijke avond in den Buster .
Ik stelde zelf voor om te beginnen ,niet omdat ik er snel vanaf wou maar omdat dit het beste paste voor de line-up van die avond.
Het publiek had er duidelijk zin in en reageerde goed op mijn setje.
Ondanks het vergeten van enkele kleine stukjes is alles vlot verlopen.
De try-out die ik er tussen duwde was een van de beste momenten van mijn set.
Mijn medespelers hebben een sterke prestatie gebracht en iedereen was tevreden.

Zondag zijn we naar Eindhoven getrokken om er de eerste selektie avond
van "Kabareteske" bij te wonen.
Bart van Tieghem en Joris Velleman waren de belgen van de avond.Hun set was tussen de sterkste van de zes deelnemers en ze mogen zeker door.
Voor mij was het een beetje van de sfeer proeven en vooral het niveau van de deelnemers evalueren want ik moet er eind april mijn ding doen.
Het was er barsten vol en het publiek had er zeker zin in.
Ik ben er buiten gekomen met heel veel zin om er ook op het podium te staan.
Ik maak daar geen schijn van kans maar afgaan zit er niet in daar zal ik alles voor doen.
Het lot heeft besloten dat ik er aan mee moest doen ,ik heb nooit ingeschreven,alleen een mailtje om te vragen of stand-up er welkom was.
Een week later kreeg ik de melding dat ik er bij was.
Er zijn even veel mensen die mij afgeraden hebben om er aan mee te doen dan wel daar op de planken te gaan staan.
We zullen zien....voor meer info:http://www.skke.nl/

Geen opmerkingen: