zondag 17 februari 2008

Comedy lab Knesselare

Het was voor mij de eerste keer spelen in een jeugdhuis .
Vanaf dat ik er binnenkwam kreeg ik een paar blikken van:"die komt zijne kleine halen zeker?".
Ik kreeg de eer om de avond te openen na het MC werk van Bram .
Ondanks mijn vele beginners fouten (teveel bewegen en rondlopen,timing,te lange opbouw van sommige jokes)denk ik dat ik dit vrij jong publiek zonder teveel brokken tot het einde van mijn set heb kunnen mee krijgen met een paar goeie lach salvo's.
Ik heb weer wat nieuw materiaal kunnen uitproberen en ben met een goed gevoel van het podium gegaan.
Super sfeer in de zaal......Super sfeer in de coulissen......
Ik vond het ook zeer interessant hoe iedereen zijn adrenaline stoot verwerkt zowel voor als na zijn optreden.
Sommigen blijven doodkalm en anderen zijn wat..........heviger!
Sommigen hebben niets bij en anderen (vooral degenen die nieuw matriaal brengen) herlezen hun papiertje tot tijdens de aankondigging van de MC.
Iedereen zal zich wel hier herkennen.
Zeer geslaagde avond , proficiat aan alle andere comedian's.!
Groetjes Bruno

Geen opmerkingen: