zondag 3 februari 2008

Buster Comedy Avond

Het was zover.
Lang geleden niet gespeeld en toch weer zenuwachtig.
Ik heb er niet genoeg aan gewerkt en ik ben er bewust van, vooral dat bijna de helft van mijn set uit nieuw materiaal bestond.
Lang getwijfeld,tot ik praktisch opkwam maar ik ben er voor gegaan.
Elke keer ben je in je eigen aan het vloeken :what the f.... kom ik hier doen!...Dit is mijn plaats niet!...Ik kan da niet!...Die anderen zijn veel beter dan ik!
Het is waarschijnlijk ook waar......maar jammer genoeg voor jullie,ik ben verslaafd aan die adrenaline shot!
Om 18uur nam ik nog een dubbele Sedergine tegen de griep die ik al enkele dagen meesleepte.
Op weg naar huis en de dag nadien......niks meer!
Ik merk wel ,als ik mijn niveau een beetje wil opdrijven ,dat ik veel meer ga moeten repeteren en vooral spelen.
Gisteren hebben twee comedians een set gespeeld ,ik denk ongeveer voor de dertigste keer.
Het niveau verschil tussen de laatste keer dat ik ze gezien heb ,enkele maanden geleden,en nu is enorm!
Proficiat mannen!
Den Buster blijft toch elke keer een ervaring appart.Het is een echt comedy-publiek met veel kenners en de lat ligt hoog.
Bedankt voor die duim omhoog Ma Buster!

Geen opmerkingen: