zondag 9 december 2007

CC De Zwaan

We zijn gisteren in familie naar Danny van Britsom en Bert Gabriels gaan kijken in Heist-op-den-Berg.
Jammer genoeg was de zaal maar voor een derde vol . Het publiek bestond uit ruim vijftigplussers en vrij.......van hier:"van den buiten".
Volgens mij stonden er een paar traktors op de parking, maar ze hebben hun best gedaan.
De verschillende lokaties en publieken dat een comedian moet "bewerken"is zeker de grootste uitdaging.
Ik heb nog een gezellig babbeltje met Danny gedaan die er vrij moe uitzag maar zo bezeten door zijn vak.
Goei verlof Danny!
Ik herkende enkele try-outs dat Bert Gabriels in den Buster probeerde. Het publiek kreeg de volle lading. Ik heb me een kreupel gelachen met zijn "grote glazen wijn.........met een kurk op".

Geen opmerkingen: